Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 12 september 2013

Kategori: +++

den här dagen närmar sig sitt slut, om exakt 20 minuter tar jag mitt pick och pack och drar mig hemåt. ikväll är det bodypump torsdag, standard! bland det bästa jag vet inom träning, gillar att alla är så engagerade och verkligen ger allt. att det är bra musik och bra ledare gör inte hela grejen sämre hellre. sen ska jag bara slappa och fixa matlåda tills imorgon. min helg är ganska så oplanerad vilket känns otroligt skönt, jag tänker sova mycket men har bestämt att några timmar ska spenderas med alexandra och några andra. vi ska köra volleyboll nämligen, dumma som vi var lovade vi alexandras lillebror marcus att köra med han förra helgen. men vi hann aldrig det då och självklart har han inte glömt bort det, men det är klart att vi ställer upp på det.
påtal om bilden här ovan på mig och amanda så blir jag inte mindre avundsjuk för varje dag som går på människan. hon skickar en massa härliga bilder hela tiden från hennes äventyr i australien. saknar henne massor redan men gud så glad jag är för hennes skull. själv längtar jag så jag spricker tills det är jag som gör alla människor avundsjuka med mina bilder,haha. nu börjar jag längta hem till katrineholm som tusan efter mina bästa vänner och mamma och självklart hundarna. det har gått över en månad snart sen vi sist sågs. men denna helg kommer spenderas här uppe och även så nästa helg, då ska jag jobba. vad gör man inte för lite extra cash till min kommande lååånga resa. jag får hålla ut och börja vänja mig att inte träffa mina nära och kära på väldigt länge. men tur som det är så kommer jag ha både kim och sabina i usa att krama på när det känns för tufft! men nu ska jag börja göra mig redo för att skutta hemåt. ha det fint!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: