Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 20 oktober 2013

Kategori: +++

söndag och jag är glad! jag har precis klarat av ett tungt gympass, så glad att ryggen höll och att det faktiskt kändes riktigt bra. jag var såklart snäll mot den men jag behövde liksom inte vara snäll mot alla andra muskler för det fungerade asbra. skakande armar och ben är resultatet och jag känner att morgondagen kommer att bli ett helvete, haha. men satan i gatan vad jag är glad att jag äntligen kan komma igång igen. som jag längtat! nu jädrar ska det brännas fett. måste bygga upp samtliga muskler igen och verkligen bygga upp ryggen sakta men säkert.. gårdagen spenderades på jobbet då vi har en helgkonferens, var riktigt tungt att kliva upp så tidigt igen men med 100 % OB samlade jag ihop 12 timmar. jag tänker blunda och köra för att få ihop så mycket som jag kan till USA. snart blir det käk sen ska jag bara slappa resten av kvällen, uppstigning kl 5.45 imorgon så det blir en tidig kväll. hoppas er helg varit bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: