Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 18 december 2013

Kategori: +++

jag kan inte fatta att jag känner mig relativt utvilad idag, vilket är helt underbart! jag har samlat ihop 33 timmar på 2 dagar, vilket inte är så bra för kroppen men är väldigt bra för plånboken. nu är det bara ett fåtal dagar kvar så det gäller att bita ihop! idag efter jobbet ska jag och två kollegor gå och kolla på hobbit del 2, det ska bli väldigt mysigt! jag är verkligen en bio älskare, kan vara så att jag nästan har sett alla filmer som gått under den här hösten/vintern. får hoppas att det kommer finnas någon som vill hänga med mig på bio när jag bor i USA också. annars går jag själv, haha. imorgon efter jobbet ska alla mina fina kollegor och jag gå ut och käka och dricka gott, som en "avtackning" för mig. vilket är galet! i helgen ska jag verkligen bara vila, så jag får nya krafter. på måndag jobbar jag halvdag och direkt efter åker jag ner till katrineholm för att tillbringa ett par dagar över jul hos mamma. den 25:e åker jag upp igen till stockholm för att sedan ta en 7 timmars lång bussresa till stöten där pappa, anna-karin,christian och haroun håller hus. vi ska åka skidor och bara ha det bra! jag har verkligen bra dagar framför mig, längtar efter allt! men nu ska jag jobba vidare. ha en fin dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: