Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 2 oktober 2013

Kategori: +++


åh vilken bra helg jag hade! saknar redan allt där nere i katrineholm huur mycket som helst, endast 1 månad kvar tills vi ses igen.. "endast". haha hur ska jag klara mig utan alla dom människorna + hundarna när jag befinner mig på andra sidan jorden. ett senare problem!! nu är jag iallafall inflyttad hos pappa och haroun har tagit över min lilla lägenhet.. känns jättekonstigt att inte åka hem dit om dagarna. men jag vet att det här är det bästa för mig själv nu inför USA. men till och med lägenheten kommer jag sakna massor, haha. igår tog jag och min saknade vän danijela en mysig kvällsfika i stan. vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, gud vad jag saknat henne! i helgen kommer sabina upp till stockholm och samtidigt får hon besök från skåne som vi ska hänga med hela helgen. utgång, go-kart, middagar osv står på schemat. kommer bli grymt! torsdag imorgon och dagen startar tidigt som vanligt så nu är det dags för mig att sova. godnatt på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: