Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 16 januari 2013

Kategori: +++

hej hallå! jag sitter på tunnelbanan och är påväg hem från jobbet. idag blev det en lång dag, 15 timmar för att vara exakt... haha jag kommer gå sönder, tur att det är jul snart och att jag också slutar jobbet för gott. okej, jag ska inte klaga. men idag, idag är jag trött. jag kommer inte vara piggare imorgon för då ska jag med jobba såhär sent fast till och med ännu senare. sen är det endast 3 dagar kvar av 8-17 arbete. iofs jobbar jag 4 pass i mellandagarna men dom räknas knappt. på fredag är det sista gången jag ser vissa av mina kollegor på väldigt länge, känns helt knasigt. får ont i magen som tusan när jag tänker på allt.. men fan det kommer bli helt fantastiskt, det vet jag! i helgen var jag hos mamma nere i katrineholm, fick krama på en massa saknade människor! det gjorde mig glad. imorgon (om 1 timme) fyller min finaste Caroline äntligen också 20 år! henne firade vi i helgen och det var mycket roligt :) grattissss i en timmes förskott darling, men vi hörs imorgonbitti! nu ska jag snart kliva av och då ska jag direkt hem och sova. imorgon ringer klockan 6:15 igen.. j a g o r k a r i n t e! haha. godnatt sov så gott. 

Kommentarer

  • curry säger:

    <3<3333

    2013-12-16 | 23:26:47

Kommentera inlägget här: