Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 2 december 2013

Kategori: +++

måndag har det varit idag och fortfarande är, haha.. usch vem gillar måndagar? alla på jobbet hade verkligen en dålig dag idag, tillslut blev det för mycket så vi bara skrattade istället. bästa kollegorna även fast ibland vill jag rycka av mig håret när jag är på jobbet, haha. min helg har varit fantastiskt bra, inte undra på att det känns värdelöst att det är måndag.. i fredags kom maja och carro upp till sthlm och tog iväg mig på äventyr! världens bästa tjejer är vad dom är, vi hamnade på ett sjukt mysigt spa som var inrett som en grotta. efter en underbar massage så hade de även hyrt relaxen så vi bubblade och drack lite champagne och bara pratade om livet. ni är bäst, älskar er! lite bilder så ni fattar hur bra det var.. 
efter spat så gick vi och käkade en urgod middag, drack gott till maten och sen gick vi vidare till en bar för att ta lite fler drinkar. tröttheten kom ikapp och vi tog tunnelbanan hem till mig! i lördags käkade vi en god frukost på stan och sen åkte de iväg på en kurs och jag spenderade lite tid på stan och brände pengar.. på kvällen mötte jag upp min bästa elin för lite middag och bio. det är verkligen så himla fint inne i stan på vintern, all belysning! älskade bästa sthlm. igår var jag med familjen på adventmys med hela tjocka släkten. och  nu ligger jag helt slut i sängen efter en jobbig jobbdag, ett svettigt träningspass och en god middag. godnatt hejdå!