Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 6 december 2013

Kategori: +++

imorse kl 08.00 hade jag tid på amerikanska ambassaden. det var en upplevelse i sig men jag måste säga att jag hade förväntat mig ännu värre. det gick jättebra! jag var verkligen huuur nervös som helst, trodde jag skulle spy flera gånger, haha. men när jag väl hade min intervju så kändes det bra, jag fick en vänlig kvinna som hade humor. men hela upplevelsen var verkligen speciell. skaplig säkerhet! blev inte så sen till jobbet då besöket endast tog 1 timme. jag ska när som helst kila iväg på lunch då min mage kurrar efter lite käk. ikväll ska jag umgås med min fina kollega jenny, imorgonbitti ska jag till älvsjömässan och titta på när mamma och de andra ställer ut alla fina hundar och på kvällen blir det förmodligen lite fest med signe, jenny och fler, men jag ska ta det lugnt! ida kommer nämligen upp till huvudstaden på söndag och hänger med mig i några timmar, det var väldigt länge sen jag träffade henne så det ser jag mycket fram emot. hoppas ni får en fin helg ni med! ♥
 

Kommentarer

  • Bea säger:

    Å duktigaste du!!!! Hejaheja ta med mig i din väskaa, <3

    2013-12-06 | 18:35:40

Kommentera inlägget här: