Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 3 december 2013

Kategori: +++

38 dagar kvar, det är ingenting. jag är nervös, lite rädd, lite ledsen men ändå så jävla lycklig! jag vet att det kommer vara bland det bästa valet jag gjort i livet. men samtidigt så skrämmer det mig att lämna tryggheten som jag har här hemma i sverige. känslorna är ungefär 90 % lycka och 10 % annat. men det är bara blunda och köra, på fredag är det dags för ambassaden. då ska det redas ut om jag är terrorist eller ej. jag tror att jag kommer klara mig! haha. men jag måste erkänna att jag är hur nervös som helst för det eftersom man har blivit liiiite uppskrämd när man hört hur dom är på amerikanska ambassaden. men det kommer att gå bra! såklart. 
det enda jag har kvar sen efter ambassaden här hemma i sverige är att välja 6 units (ca 2 kurser), vi måste läsa 12 units vilket motsvarar ca 3-4 kurser, så vi får turen att välja 2 kurser hemifrån så inte alla kurser ska vara fulla när vi väl kommer ner till usa. jag har ett väldigt tidigt seminarium så jag har nog tur bland andra kurser med. jag kommer vara ensam i usa i 2 veckor utan någon alls som jag känner, men jag är inte så blyg så jag hoppas att träffa några sköna människor under semirariumdagarna! åh det här är helt sjukt!? jag ska till LA, kan ni fatta? jag kan inte det.. haha. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: