Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 19 december 2013

Kategori: +++

åh vad jag önskade att det var fredag imorse när jag fick dra mig själv upp ur sängen. som jag är trött! men attans vad jag är glad ändå. filmen igår, alltså hobbit del 2 var riktigt bra fast hade ett sjukt jobbigt slut. ni vet när filmen slutar mitt i det mest spännande. ja precis så slutade den så nu får vi vänta otåligt efter nästa. just nu sitter jag på jobbet och längtar efter lunch, jag är hungrig.. haha. det är på tok för lugnt nu på jobbet, tror att många redan har tagit semester idag. fuskisar! jag vill med. men som sagt, fredag imorgon! efter jobbet blir det mysigt häng med mina kollegor, time to say goodbye. känns faktiskt väldigt väldigt sorligt och jobbigt. men jag har goa tider framför mig. snart ska jag starta upp en ny blogg också, där jag ska uppdatera under tiden jag är i LA. måste bara komma på ett namn till den. har ni någon idé kan ni ju tipsa mig i kommentarfältet. ha det fint!
 

Kommentarer

  • maja säger:

    usagirl93lovedogs.blogg.se

    2013-12-20 | 09:39:43

Kommentera inlägget här: