Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 6 november 2013

Kategori: +++

nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen.. och det har hänt en del sen dess! bästa grejen är att jag nu äntligen fyllt 20 år. min födelsedagshelg var helt klart bäst. tusen tack till alla fina människor som var där och tusen tack för alla fina presenter. jag kan inte vara mer nöjd. i love youu ♥ gud det kändes så himla overkligt när jag fick dollar i present. men snart är jag där! jag dör av spänning, snart får jag alla slutgiltiga papper så jag kan besöka ambassaden. vill verkligen få allt klart bara, men det är en lång väg..igår satt jag bänkad framför tvn för min fina alexandra hade sin preliminära show inför finalen på lördag i miss universe 2013. jag är så stolt så jag vill gråta, hon är så sjukt jäkla vacker! jag håller alla tummar och tår för att hon går vidare på lördag för det är hon värd, om någon. tänk om hon skulle vinna! shiiiiit. hon är iallafall tusen gånger värd att få vara med i topp 16. åh jag hoppas! nej nu måste jag packa ihop och dra hem från jobbet. ha en fin kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: