Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tiden flyger iväg

Kategori: +++

inne på tredje veckan nu efter semestern, gud vad tiden har gått fort. men det tycker jag är skönt! jag har fått två nya kollegor som är väldigt trevliga men självklart saknar jag mina andra två jag hade innan. amanda som var en av de två åker nu på lördag till australien, fantastiskt roligt för henne men satan vad jag kommer sakna den där fina människan. i fredags hände något så himla roligt! nämligen min allra första vän i det här livet, alexandra vann miss sweden. eller som det heter miss universe sweden. jag som är så blödig började såklart lipa när de ropade upp hennes namn och hon korades som vinnare. så otroligt glad för hennes skull och så himla stolt! finns ingen som är mer värd detta än just alexandra, finaste människan på utisidan men även finast på insidan. 9 november ska hon representera sverige i moskva och vet ni!? om allt går som det ska så ska jag med. jag och hennes syster och förmodligen hennes pojkvän med. vi ska vara där i ca 1 vecka innan och vara med sverige teamet. så himla kul! igår var det exakt 2 månader till min 20-årsdag. det går verkligen tokfort! haha hinner inte ens tänka, haha. som jag har längtat till att fylla 20 men nu vill jag typ sakta ner tiden. idag är det måndag och jag ser ut som ett troll, verkligen. jag är så TRÖTT. helgen har inte innehållit så mycket sömn då jag har hängt på miss fröken och hennes upptåg denna helg. men det har varit en helg jag sent kommer att glömma. min fina barndomsvän ♥ idag jobbar jag för länge, haha.. från 07-19, det hade varit lugnt på en vanlig dag men idag när jag har sveriges största påsar  under ögonen så passar det inte riktigt in.. hehe. hammarby spelar ikväll men jag får faktiskt gå emot mig själv och åka direkt hem istället för att få en natt med massa sömn. får direktrapportering från far min istället. nu ska jag återgå till mitt arbete men jag önskar er en bra dag! och min lilla kimpen, jag ska försöka uppdatera bättre framöver :) puss och kram!
 
 

Kommentarer

  • erik säger:

    Miss you <3 see you maybe at V in the weekend? Love

    2013-09-04 | 08:45:40

Kommentera inlägget här: