Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 11 september 2013

Kategori: +++

 det är redan onsdag idag! så brukar jag aldrig känna, jag brukar istället känna helt tvärtom "men ååh är det bara onsdag.." ser fram emot två till jobbdagar den här veckan. påminn mig om den här inställningen nästa vecka igen, okeej? om allt går som det ska så lämnar jag kalla vinterlandet sverige i januari nästa år, jag har äntligen bestämt mig för att uppfylla en dröm. jag ska nämligen plugga i usa i minst 2 år! tror det är därför jag känner att tiden går fort, känns skönt samtidigt som det känns läskigt. kommer kännas helt sjukt att lämna vänner och familj så länge men jag vet att jag kommer ha det så himla bra. the time of my life! jag har alltid haft usa i bakhuvudet hela min upppväxt men som det kontrollfreak jag är så vågade jag inte bara släppa taget och dra. men när min nära vän kim bara drog sådär så frågade jag mig själv " vad gör jag här egentligen?" jag har fortfarande samma dröm om att bli polis. men jag är inte där än. jag har tänkt plugga psykologi nere i usa, mycket beteendevetenskap, kan bli till mycket hjälp sen när jag väl söker in till polishögskolan. gud vad jag har glädjerus i kroppen idag! jag har så himla många fina människor omkring mig, tack för att ni finns. och tack för allt stöd till att vilja släppa taget och uppfylla min dröm. ni är tamefan bäst ♥  jag har tänkt att starta en ny blogg, som bara ska handla om min resa till usa men den får vänta lite till. jag hojtar till när det är dags för er att börja följa den istället. ha en fortsatt bra dag ♥

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Hitta någon lagom rik snubbe och winga mig!!!!

    2013-09-11 | 16:35:33
  • felicia säger:

    till cattis- haha, jag ska göra allt jag kan! :*

    2013-09-11 | 16:51:27

Kommentera inlägget här: