Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 16 september 2013

Kategori: +++

en ny vecka igen och dagen har varit riktigt bra än så länge! jag och mina två kollegor åkte runt till andra konferensanläggningarna inom samma företag idag istället för att vara på jobbet. vi sökte lite ny inspiration samt lite tips, vi fann lite smått och gott som vi kan ha användning för hos oss. när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen blev det ett step-pass på gymmet, satan i gatan vad den ledaren är grym! och bara för att jag är på träningshumör idag ska jag tillbaka till gymmet för ett box-pass. är jag inte redan död så kommer jag sannerligen vara totalt död efter det. men då känner man att man lever och jag välkomnar träningsvärken imorgon. äntligen på benen efter en hemsk helg. feeling good! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: