Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 14 september 2013

Kategori: +++

lördag idag och jag är sjuk. jag har inte varit sjuk på hur länge som helst men nu slog allt till på samma gång. gud vad jag var på dåligt humör igår! men hur glad är man på en skala när man blir sjuk över helgen, då man vill ju ta vara på varenda minut. men nu får jag ligga inne och vila, har inte råd att vara hemma från jobbet så då får helgen lida. jag har lite roligt planerat i veckan, så jag får ta igen helgen då. annars så saknar jag mina hundar massor, verkligen massor. trodde aldrig att hundar kunde få en sådan stor plats i en människas hjärta men det kan dom, utan tvekan. jag vet inte hur jag ska klara mig när jag åker till USA, jag får nog bli hundpassare eller något där nere, haha. nu ska jag sätta mig och kika på vad det finns för bra filmer att kika på. måste ha någon slags underhållning under dagen! hoppas ni har en bättre helg än vad jag har. kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: