Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

take me back to the moment when i was strong

Kategori:

 

torsdag och vi är nära slutet av denna jobbvecka och närmar oss början på helg. jag har inte mått så jättebra de två senaste dagarna, spydde på jobbet igår och kämpade hela dagen mot en hemsk huvudvärk som inte ville släppa så gick hem från jobbet runt 2. var så otroligt svag och kände mig så hjälplös så kim och alexandra var hos mig under kvällen som sällskap. jag låg och sov iofs för det mesta men det kändes bra att de var här, hatar att vara själv när man mår dåligt. jag hade så ont i huvudet under ett tag att jag visste inte vart jag skulle ta vägen och ville bara gråta. idag känns det bättre, är fortfarande slut i kroppen men jag är glad att jag stannade hemma från jobbet. jag behövde det! men imorgon är det fredag och efter jobbet tar jag mitt pick och pack och drar till katrineholm, där en väl behövande underbar helg väntar. ha en fortsatt bra dag!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: