Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

summerburst 7-8 juni

Kategori: +++

det var så länge sen jag bokade summerburst så jag hade glömt bort att jag hade min biljett i min hotmail inkorg, haha. jag fick leta hur länge som helst och trodde för en sekund att jag hade raderat det mailet. fick panik och ville typ dö men tillslut hittade jag mailet och nu har jag den utskriven och fin hemma. men det jag skulle komma fram till är att det är fan inte lång tid kvar innan det är dags för en tur ner till götlaboorg. jag och kimpan flyger ner fredag den 7 juni och sen flyger vi hem lite senare på kvällen på söndagen. ska bli kul att flyga ner till göteborg, känns för nära för att flyga men det fungerar och tar endast 50 min. vi ska bo på ett hotell som heter mornington och ligger på avenyn. jättefint och hur god frukost som helst, haha. gud vad jag längtar! ska bli så sjukt kul att åka ner med kim. världens bästa och galnaste människa, jag är helt säker på att den där helgen kommer jag aldrig glömma. så nu tycker jag att det kan bli 7 juni nuuu. jag är redo för en tokbra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: