Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

don´t stop me now

Kategori: +++

tisdag idag och jag trodde återigen att det var onsdag. blev glad för jag tänkte att då är det bara 2 dagar innan jag åker ner till min zelinn och mina vänner. men nej nu är det ju så att det är 3 dagar kvar.. det är hemskt att upptäcka att man har tänkt fel. har suttit med huvudet inne i datan idag känns det som, vårat bokningssytem har inte velat sammarbeta med mig och så har det varit en hel del mail också. men som sagt så blir det aldrig för mycket att göra på detta jobb, för nu sitter jag och har allt klart för dagen. hoppas på att det dumpar ner lite fler mail nu under eftermiddagen. men för en liten stund kan det faktiskt få vara lite lugnt, jag är otroligt trött och slut i huvudet så behöver ladda om lite. hammarby vann igår och stämningen var vacker på söderstadion. det känns som om det kommer gå bättre i år! eller jag hoppas det iallafall. idag ska jag se till att städa hela lägenheten (30 kvm) haha. det är inte så stort men ska det göras ordentligt så tar det tid. jag tänkte även ta en sväng förbi gymmet lite crosstrainer, armar,bröst, rygg och mage känns det som om det är en bra dag för. vill våga mig ner till det nedre gymmet som endast består av fria vikter men jag platsar inte riktigt in där. min fina elin kanske skulle komma förbi mig idag också, det hoppas jag! saknar henne. imorgon efter jobbet ska jag umgås med alexandra och kim så det känns som om denna vecka kommer gå fort ändå. hoppas ni får en bra kväll ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: