Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sol inne, sol i sinne

Kategori:

vilket väder det varit idag, synd att jag legat inne halva dagen och mått skit.. tappade rösten någon gång efter 11 och då tyckte mina kollegor att det var dags för mig att kila hemåt. jag höll med och tog tunnelbanan hem, sen dess har jag legat i sängen och tittar på film och varvat med att sova. jag har hunnit se 3 avsnitt av första säsongen av band of brothers, breaking dawn part 2 och filmen om tsunamin - the impossible. om du inte sett the impossible måste du se den, så sorglig men samtidigt så bra och fin. jag tänkte ta mig något att äta nu, är nog dags! men halsen har verkligen inte varit på topp.. tänker stanna hemma imorgon från jobbet och försöka bli lite pigg iallafall till spa-dagarna. men jag kommer iallafall inte kunna ta massage eller något eftersom det inte alls är bra när man är förkyld. time for food!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: