Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

if only you could see me now

Kategori:

den alltid hatade måndagen gick fort förbi och imorgon är det redan tisdag. jag är riktigt trött på att vara så förkyld att jag har svårt att andas. hostan börjar bli bättre men är fortfarande svår att handskas med. vill bli frisk och träna. har slarvat så mycket med maten nu när jag varit sjuk och det gör ju inte saken bättre så idag blev de ändring på det. hoppas att vara igång igen på torsdag iallafall med träningen, jobbar ändå ett par kvällar i veckan så lika bra att vila så jag blir helt frisk. imorgon efter jobbet har jag tvättstugan, det är så sjukt tråkigt.. men måste göras, jag är så himla dålig på att tvätta så ofta jag skulle behöva. måste skärpa mig! dags att sova nu tänkte jag men min granne över mig har något fel helt ärligt, spelar han/hon inte hög musik så flyttar den möbler såhär på kvällstid!? efterbliven är bara förnamnet. ha det fint, kisses!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: