Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

dumma mig

Kategori: +++

 
andra jobbdagen för denna vecka avklarad. idag öppnade vi upp restaurangen med vårt nya koncept. vi hade tänkt att vi kanske får 30 matgäster eftersom vi höjt priset och ändrat meny till den lite finare. men vi fick 90 matgäster så i 2 och en halv timme var det kaos, haha. men vi fixade det! efter vi hade stängt satte vi oss alla på en varsin stol runt ett bord och var helt tysta. haha, helt slutkörda. men gästerna var glada och nöjda vilket är det viktigaste. sen gick jag över till konferansen för att jobba ett par timmar där, stängde även för dagen. känns riktigt jädra bra det här, grymma kollegor och inte för stressigt under längre tid. jag trivs! kommer nog absolut kunna jobba kvar i 1 år eller hur jag har planerat utan att tycka att det är jobbigt.  påvägen hem från jobbet somnade jag på bussen och ramlade nästan av stolen, haha. kände hur jag sakta välte med kroppen ut i gången, det var lite kul. när jag hade vaknat till satt jag och fundera på att jag aldrig får träningsvärk längre av min träning även fast jag går in för att bokstavligen dö, så jag ökade vikterna idag på pumpen och nu har jag så ont så jag vill lägga mig på golvet och skrika. dumma mig. ville så många gånger bara släppa skivstången men eftersom jag är en liten pratglad flicka så har ju instruktören lärt sig mitt namn så hon ropade på mig varje gång jag var påväg att ge upp. och det resulterar ju i att hela gruppen vänder sig om för att titta på mig. piniiigt. bara 3 jobbdagar kvar nu, sen känner jag att denna helg kommer bli awesome. ha det fint, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: