Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

21.20

Kategori: +++

hej kompisar! jobbdagen gick bra idag, lite tungt för min mage spökade med mig hela dagen. tycker inte om att ha laktosmage alls alltså..det förstörde nästan hela min dag, det blev ingen träning för den motivationen försvann helt när magen värkte så mycket. hatar sånt! får sådan ångest efter att jag inte har tränat. men det hade ändå inte gått. måste inse det bara. jag blev istället hämtad av min farbror och åkte hem till dom för att mysa lite med mina pojkar, blev även bjuden på middag. skönt att slippa laga själv! hihi. mitt hjärta elin kom förbi lite senare och myste med pojkarna hon med. dom jäklarna ska få åka till thailand med sina föräldrar, så vi får passa på innan de åker och mysa. det blev en bra kväll utan träning iallafall. men imorgon då jävlar ska bodypumpen få alla mina muskler att svida. dags för att nanna kudden snart, uppstigning 5 imorgon med. öppning veckan ut.... godnatt alla finisar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: