Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

06.30

Kategori:

godmorgon, måste säga att jag är glad för de ynka 5 timmar jag sov inatt. känner mig någorlunda pigg ändå även fast klockan är bara barnet. sitter på bussen påväg till workiwork, öppnar konferensen idag, men stänger inte som tur är så kommer nog ifrån runt 3. efter jobbet kanske jag och pappa ska kolla på en lägenhet till mig, den ligger inte exakt där jag ville bo men ändå närmre stan. inflyttning 1 feb så det är snabba puckar vilket är skönt. ikväll blir det crossfit igen, sjukt bra träning! yogan igår var riktigt spännande, kände mig som en rullande köttbulle ungefär. men jag tänker inte ge mig, ska prova det ett par gånger till. även det var väldigt jobbigt! roligaste var när svenska mästaren i tyngdlyftning kommer in med ett leende och säger " ja mina tränare ville att jag skulle bli mer rörlig". satan i gatan vad stor han vaaar, vilka armaaaar! men han körde 1 timmes yoga. haha så kul. men hoppas ni får en bra dag, nu ska jag vila ögonen lite innan vi är framme. pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: