Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

älskade måndag

Kategori:

visst älskar vi alla måndag!? haha. det bästa med att ha helg är ju att måndag kommer sen.. tänk om de vore så. igår körde jag ett 2 timmarspass på gymmet, var länge sen jag blev så slut. orkade knappt gå hem efter, haha och jag bor 200 m därifrån. även fast jag var dum och tränade så mår jag inte sämre för de idag. toppen! lite förkyld men vad är de liksom? blir ett bodypump pass ikväll, som jag längtat! var minst 2 veckor sen jag körde de. som jag ska ha träningsvärk imorgon. inatt sov jag inte bra alls men då räknar jag med att somna tidigt idag iallafall. hoppas det iallafall! sitter nu på tunnelbanan påväg till jobbet, vi ska ha möte nu på morgonen och planera lite inför de kommande veckorna. på torsdag ska vi ut och äta och så för att säga hejdå till en kollega som har blivit chef på ett annat ställe. och på fredag är de dags för hemfärd till katrineholm & mamma. geee mig fredag nuuu ♥ ha en fin dag!

titta min lilla zelinn när hon var bebis, världens sötaste ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: