Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

16.50

Kategori:

jobbade över 1,5 timme idag. vi behövde ha lite möte idag för att styra upp allt. jag vill inte servera längre för jag tycker inte att det är kul, så vi ska göra om min tjänst lite så jag jobbar bara i konferensen och i receptionen. det känns mycket bättre, har tappat intresset av att servera även fast jag älskar att jobba med människor. men det finns ju liksom så mycket annat man kan göra på mitt jobb så jag tog tillfälle i akt och förklarade hur jag kände och de hade även sett att jag inte serverar med samma glädje även fast jag är toppen mot gäster. skulle aldrig vara otrevlig liksom :) dags att tagga till boxning sen ska jag bara ligga och titta på pretty little liars.. wieeee, längtaaar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: