Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

this is the way we love

Kategori:

 

den här veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorgon. underbart! efter jobbet imorgon ska jag hänga med amanda, tror det blir bio och käk. var tänkt att vi skulle gå ut först men för det första är jag inte alls taggad efter ha festat ganska hårt förra helgen sen för det andra så har kim blivit magsjuk och för det sista så ska amanda på dop på lördag. så det blev ingen utgång men i'm fine with that. på lördag tror jag att jag ska ut till elin och hennes familj men först ska jag träna. jag har inte tränat på hela veckan för jag har verkligen inte haft någon motivering. fattar inte hur jag kan gå från att vara helt sjukt motiverad och träna varje dag till att helt tappa lusten. men det är bara att trotsa det och träna ändå! så lördagmorgon blir det boxning. haha, ingen dålig början. lika bra. hoppas att jag vaknar till sol imorgon igen för det gör mig verkligen på superhumör! dags för lite sömn i min bästa säng. ha det fiiint. godnatt!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: