Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

london calling

Kategori: +++

 
idag är dagen då flyget lyfter mot england, london. jag borde vara överlycklig men mitt facebookkonto samt hotmailkonto hackades inatt. jag har liksom biljetter och andra viktiga saker på mejlen. känner mig sjukt irriterad.. det kunde få hänt en annan dag, inte just idag. sen ifrån facebook så har dom skrivit till massor av mina vänner och frågat efter deras inlogg till saker. jag hoppas att ingen av dom har svarat så de som hackat inte lyckades få med sig något användbart. missade min tunnelbana, höll på att äta nötter och jaa jag kan fortsätta. det här verkar inte vara en bra dag för mig och jag hoppas att flygningen går bra. jag.vill.inte.dö.ensam. haha, nej nu måste jag sluta deppa. det kommer bli en fantastiskt bra resa med mina allra bästa vänner. längtar verkligen sjukt mycket och vill bara att den här dagen ska gå fort. flygbussen mot skavsta går 18 sen lyfter jag inte förens klockan 21.40 ikväll.. sjukt dåliga tider jag fick!! men jag får en liten minisemester så jag ska vara glad. jag hoppas att alla ni har en bättre dag än vad jag har. kram till er ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: