Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

drömmer

Kategori: +++


jag har så många drömmar och önskningar just nu. vill verkligen göra allt men vet inte vilken ordning jag ska försöka uppfylla drömmarna. jag vill verkligen resa, till australien och slutligen några veckor i asien. jag tror faktiskt att det kommer hända, amanda som jag jobbar med vill också resa och ungefär samtidigt som jag vill. så jag tror att vi kommer kunna planera det där riktigt bra. det blir från början av nästa år och ett år framåt. prova på att arbeta nere i australien vill vi båda göra. jo jag har en riktig bra känsla för det där. samtidigt så är jag otroligt taggad på att plugga till polis nu också, men jag tror att jag måste följa mina drömmar nu för annars kommer jag säkert ångra det när jag är klar med skolan och är påväg in i arbetslivet föralltid. jag tänker nog prova söka i september bara för att testa. men resa vill jag verkligen göra innan. jag har stora planer runt tatueringar men det är nog sista priot eftersom det är det som behövs mest tid att tänka genom. men vill fixa lite tatueringar som jag har nu som jag inte alls är så jättenöjd med. sen har jag många fler smådrömmar också. alla mina drömmar är dyra, men det gäller att planera det rätt för att kunna uppnå dom. men att resa snurrar runt i mitt huvud hela tiden nu. har jag bestämt mig för något så brukar det oftast bli så! älskar nya utmaningar. så spännande. nu ska jag gå och sova och fortsätta drömma, haha. godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: