Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 14 september

Kategori:

det är sjukt så trött man blir av att vara lärare måste jag påpeka.. eller om det bara är jag? men jag stortrivs fortfarande. det är hur kul som helst! jag jobbar mest på duveholsgymnasietsärskola och sen lite på nyhem. på nyhem har jag klass 4-6 i bild och attans vad dessa elever kan prata. men de är väldigt duktiga på att göra vad de ska. jag undrar hur många gånger om dagen man hör någon ropa "felicia". går inte ens att tänka sig, haha. när jag slutar så slappnar jag liksom av och då kommer tröttheten och huvudvärken, men det är det värt. ikväll ska vi fira finaste sarah som fyller år, grattis darling!! :) ser fram emot helg, jobb söndag men istället är jag ledig måndag. så jag får min helg ändå :) ha en fin helg! puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: