Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

without saying a word, you can light up the dark

Kategori: +++

dagarna flyter på och flytten närmar sig mer och mer. i helgen gifter sig min pappa sig, så då är det tänkt att jag och min kusin elin ska kanske sova i lägenheten. vi ska iallafall dit och kolla läget, kanske lämna lite saker och så. åker tåg upp på fredagen så orkar inte bära på för mycket för jag ska ändå flytta upp en massa saker med bil och så nästa helg. idag har jag hängt en stund med sarah, tränat, jobbat på gymmet och sist haft tacomys med mina friends. alltid lika bäst. japp. imorgon ska jag träna och försöka skicka iväg jobbansökan till lite olika ställen. har även ett par samtal jag måste ringa. det var det jag hade att säga en kväll som denna. vi hörs snart igen ♥
 
bild från en mysig dag på smultronstället i somras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: