Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

hej mitt vinterland

Kategori:

godmorgon! jag sitter och väntar på bussen som ska ta mig till flen, dagens jobb väntar. satan i gatan vad kallt det är ute nu, jag glömde vantar och det var ungefär det största misstaget man kunde göra en morgon som denna. det kommer att börja snöa vilken dag som helst nu alltså. tiden har gått så sjukt fort det här året, jag fyller ju år om en vecka exakt. snart är det nyårsafton också! mysigt med vinter men det känns som om det kommer bli en störd kall vinter i år. ikväll ska jag försöka träna en stund och sedan med hjälp av mami skicka iväg jobbansökan, måste ju bli helt perfekta! packa till sthlm också, åker imorgon tidigt så då kommer jag knappast orka packa som den nyblivna morgontrötta människan jag blivit. men iallafall hoppas ni får en kanonbra torsdag.

bästabästa du ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: