Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sunday

Kategori: +++

 
helgen här nere i katrineholm har varit lugn, på fredagskvällen kom maja över hit. vi hyrde film och sen sov hon över. igår morse drog jag iväg till gymmet för ett skönt bodycombat pass. resten av dagen umgicks jag med mina tjejer. sabina och maja sov över och imorse åt vi en mysig frukost ihop innan maja skulle bege sig hemåt. sabina åkte hem för en stund sen och nu sitter jag i soffan och väntar på att jag ska hämta mamma på stationen. jag har en olidlig träningsvärk.. i ryggen, i benen, i axlarna osv.. haha, skulle ha kört bodypump idag men det går verkligen inte, blir en vilodag idag. mamma och jag ska fixa lite saker här hemma sen ska jag styra upp mot stockholm igen. ska plocka upp elin påvägen hem också, myskväll med bästa kusinen ♥ imorgon ska jag skriva på pappren på kommunen angående nya jobbet. jiho! sen ska jag nog även också jobba några timmar hos morfar. ha en bra söndagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: