Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

stockholm

Kategori: +++

skrev förut att jag skulle uppdatera er om mitt liv i stockholm! nu har det gått en vecka och jag stormtrivs. klart jag saknar min mamma, mina vapendragare och hundarna. ♥ men det här känns bra! så långt bort är jag liksom inte, så jag kan alltid bara ta mitt pick och pack och kila hem om det känns jobbigt. jag har hunnit gått på 2 jobbintervjuer, tackade ja till ena och nej till det andra. så om någon vecka är jag personligassistent på haninge kommun. ikväll ska jag och min sambo sarah på fest hos josefine! det ska bli så kul :) innan det är vi bjudna hem till kim på tre rätters, gulliga du. tänkte visa lite bilder från dagarna som nybliven stockholmare, igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: