Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

skin som den sol du är

Kategori: +++

sitter för stunden på jobbet och väntar på att morfar ska komma in i detta rum, han har möte med någon kund. jobbar till någon gång i eftermiddag och sen är det dags för mitt älskade bodypump lite senare ikväll. ska bli kul att få jämföra ifrån mitt gamla gym nere i katrineholm och mitt nya här i haninge. hoppas det är lika bra, men iofs tror jag inte att någon instruktör någonsin kan vara bättre än anna. försöker ringa till haninge kommun så jag får lite svar angående jobbet men det verkar vara ganska omöjligt. ska fortsätta försöka under dagen! vill bara komma igång nu..träningen igår gick galant, jobbigt som tusan var det. meen ingen träningsvärk idag?? trodde jag verkligen att jag skulle få, då det var övningar jag aldrig någonsin har provat på innan. riktigt grymma var dom! skönt att ha gymkort, då blir man aldrig uttråkad hemma, kan jag bara ta en promenad ner till gymmet.ännu lite senare kom kim förbi hemma, jag är sällskapsjuk.. jag tycker inte om att vara ensam! haha. men mamma och pappa säger att efter tag när man kommer in i det kommer jag uppskatta det gångerna jag är ensam. men nu vill jag inte vara ensam i en sekund..haha! det är trååkigt och läskigt på natten. haha, jag är en fegis. jobb resten av veckan och sen i helgen är det dags för en tågfärd ner till katrineholm. mamma ska iväg så jag blir hundvakt. skönt att komma hem över en helg faktiskt. men nu ska jag sätta igång med lite arbete. ha en underbar dag fina ni ♥
♥hahaha, bästa ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: