Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

köttbulle

Kategori: +++

 
kanske ska göra min blogg till en matblogg, haha. fyfan vad enformig min blogg skulle vara då! jag käkar typ samma saker några gånger om, sen är jag sämst på att ta kort..haha. jag har fått en stoor kärlek för köttbullar. hehe. jag kan langa upp en tallrik med bara köttbullar och sås. så jävla gott. iallafall, jag fotade bara för att jag ville mitt mellanmål innan träning och min middag efter träning. innan blev det lite slänga i sig kvarg med funlight, en banana och en celsius. efter träning köttbullee med potato och lite gurka och så lite sås. får ju inte glömma ett stort glas vatten också! jag har inget liv. bodypumpen var grym, och om jag inte har träningsvärk imorgon är något fel. imorgon är det dags för ett crossfit pass, haha. det finns bara en sak jag tänker på när jag hör ordet crossfit! men det ska bli spännande att få testa på. jag hoppas jag hinner det för imorgon är det även dags för premiären av breaking dawn part 2. jag vill hinna med bådaaa. imorgon är det work igen. även haninge kommun skulle ringa imorgon, sa dom när jag fick tag i dom tillslut idag. hoppas att dom håller det. nu ska jag duscha för jag fryser! ha en bra kväll. 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha bra sverige!!!!!!

    2012-11-13 | 21:13:53
  • Sarisen säger:

    De va jag

    2012-11-13 | 21:14:32

Kommentera inlägget här: