Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 30 mars, 2012.

Kategori: +++

jag kom nyss hem till papilapi i stockholm. det luktar fisk i hela trappuppgången... borde inte vara lagligt att laga fisk i en lägenhet. är själv här hemma så sitter och leker lite på bobas ipad! fick som vanligt höra "facerapa inte mig nu felicia"... skulle jag? pssst, aldrig! ;) ikväll ska jag, kusin elin, papi och annakarin på bio! tror det blir hunger games om det finns biljetter kvar. innan det ska vi äta någon god middag här hemma. imorgon ska jag få träffa nyfödda hugo, får träffa honom innan de andra, för jag kommer inte kunna träffa honom på ett tag nu.. alla andra släktingarna har så nära, det är orättvist! hihi. ska bli så kul att få träffa han, har längtat så himla mycket sen i tisdags då han föddes :) har köpt massa fina kläder och även leksaker till min lilla stjärna oscar. aja nu ska jag spela lite spel på den här paddan.

ha en grym fredag!♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: