Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 26 januari, 2012

Kategori: +++

godmorgon finisar ♥
sitter i skolan och har haft morgonens enda lektion, idrott b. jag och maja kom ombytta och redo för att äga lite på sport men så skulle vi bara ha teori så nu går vi runt i skolan med idrottskläder, haha. vi orkade inte byta om..  nästa lektion börjar 11.35. idag ska jag till banken efter skolan och sedan ska jag jobba istället för stina, min tjej är lite krasslig! då får man inte jobba och smitta ner barnen. fast iofs tror jag att barnen smittar ner oss, haha. imorgon efter skolan ska jag umgås med mitt supergäng. sen på lördag kan det bli en tripp till flen för att umgås med sabyy och ganska gå ut för första gången i flen.. hihi! söndag måste jag tillbaka till katrineholm ganska så fort, mitt lag har match mot flen. själv var jag för en gångs skull förnuftig och tackade nej till att spela match.. jag trodde att mina vader skulle klara av att spela igen.. men vi får se hur det blir med det. ska vila veckan ut, bara köra lite styrka och så. nu ska jag fläta majsens hår! ha en fin dag :)


mina snygga partytjejoor! hihihi. love you!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: