Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 12 januari, 2012

Kategori: +++

fredag imorgon, underbart!
det har varit en kort och skön vecka, imorgon består dagen endast av 2 lektioner. en vid 08.25 och en vid 14.35....så otroligt irriterande men så är det. om jag inte har världens tur och att den första lektionen är inställd, hoppashoppas. ikväll ska jag på boxning med sarah, grym träning. älskar boxning! om jag inte vore så feg så skulle jag börja med det. eller skulle börjat för länge sen.. helgen kommer spenderas med mina fina vänner, lite party och bara vila inför nästa kommande skolvecka. men snart är dessa skoldagar över, tror vi räknade till att det var 157 dagar kvar tills studenten. skapligt jag längtar! kommer bli de bästa som hänt mig än så länge! ha en fin kväll ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: