Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

innebandyinnebandyinnebandy

Kategori: +++

har precis lagt mig i sängen efter en lång träning. det gick helt okej, är inte tillbaka helt än men det kommer. känner att jag orkar mycket mer nu när jag har tränat mycket under flera månader. och jag får inte ont någonstans när jag tränar, inte ens i vaderna. kan inte bli mer perfekt. ska snart nanna kudden, är ju skola imorgon. fast jag har sovmorgon så det är ingen större brådska. fast skönt att komma in i rätt tider och inte vara vaken hela natten och sova länge. jag har faktiskt ingen större ångest nu inför skolan. jag känner mig faktiskt peppad. jag ska för en gångs skull lyckas med den här terminen har jag bestämt. sen har jag kick-ass kompisar som kan hjälpa mig när jag sitter fast! nu ska jag kika på suburgatory som stina har tipsat mig om, verkar vara en bra serie det med. nu är det många serier jag följer, haha. kommer bli lite jobbigt att hinna med alla nu med skolan, innebandy och all annan träning. men det ska nog la gåå. godnatt på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: