Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

I JUST CAN´T GET ENOUGH

Kategori: +++

fick en riktigt bra tränar känsla nu efter boxningen som förövrigt var grym! lätt ett pass jag och sarah kommer fortsätta köra. nu när jag fortfarande har den braiga känslan så passade jag att boka ett styrkepass på dagen imorgon eftersom jag ändå har så många timmar hål och sen ett styrkepuls pass på eftermiddagen. hoppas jag har samma känsla imorgon och inte för mycket träningsvärk. men det känns inte så nu iallafall. tänkte gymma lite med maja sen också efter styrkepuls passet. sen tror jag att jag är nöjd för dagen, haha. sen tror jag att det blir en lugn fredag, känns som om det skulle sitta fint. lördag blir istället inte lika lugnt, ska försöka hinna ner till gymmet en stund och sen blir det party med brudarna på kvällen. bra helg! dags att sova nu känner jag, nattinatti.


bästa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: