Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 13 januari, 2012

Kategori: +++

jag är helt slut efter styrkepasset, det var så jobbigt men så otroligt bra! önskar att jag kunde haft hål varje fredag så jag skulle kunna gå på det varje fredag..grymt iallafall! anna som håller i det är så bäst. jag skippar styrkepuls passet och gymmar med maja bara istället. känner att min kropp orkar inte mer, men måste iofs lära mig att orka med mer om jag ska klara av lumpen i augusti. träna hårthårthårt är vad som gäller! efter vi gymmat så ska vi hem tillbaka hit till mig och äta middag med mamma och peter. senare blir det spelkväll hos maja med sarah och stina också. toppenbra är vad dom är! nu ska jag vila lite innan det är dags att åka igen.

du är så söt när du är söt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: