Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 15 februari, 2012.

Kategori: +++

det har varit otroligt skönt att ha varit ledig 2 dagar i rad, känns som om det har behövts med min förkylning och hosta. jag var ju då sjuk i 3 månader och för ungefär 1 vecka sedan hade precis allt släppt, och jag var så himla glad. men då blir mina små kära vänner dunder förkylda och såklart smittar ner mig, så nu känner jag att jag har ytterligare 3 månader framför mig med snor, hosta och huvudvärk. men jag orkar inte hänga läpp för det! ingen feber eller något sånt har än ploppat upp. min alla ♥ dagkväll var så mysig så,men alla dagar med mina fina vänner är otroligt bra. idag har jag pluggat ihop med sarah en stund och sen tog jag min tunga väska och släpade fötterna efter mig hem till mig. och sen jag kom hem har jag bara pluggat och myst med hundarna. skulle egentligen tränat men kände att plugget var tvunget att gå före idag.. har lite ångest för det just nu men imorgon ska jag köra skiten ur mig och sen tänkte jag köra veckan ut också. så då fick denna onsdag bli veckans vilodag. nej nu ska jag packa ner datorn och säga godnatt för idag ♥


bjuder på en gammal bild på min älskade bästavän & mig. vad tiden går fort, helt otroligt!
10 år av vänskap i år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: