Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

juleetider

Kategori:

sitter på pendeln från ena jobbet påväg till de andra. blir lite så ett tag nu, men jag ska inte klaga. glad att jag har två jobb. men den 8e januari börjar jag heltid på jobbet som ligger inne i stan, måndag - fredag jobb, äntligen! så glad. men jag har även två assistent pass den veckan på helgen så jag jobbar 12 dagar i streck, blir nog lite jobbigt. men jag fixar det. cash is king :) slutar 21 ikväll och imorgon börjar jag 07, huueda mig. men sen imorgon på eftermiddagen är det dags för en resa ner till katrineholm över helgen. jobbar 27e sen är jag ledig några dagar igen. såå skönt, tror även att jag får besök av några snygga bruttor då också! mysigt, har längtat. ha en bra kväll. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: