Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

jag är stark

Kategori: +++

för ett år och 3 dagar sen var jag med om en hemsk händelse, en händelse jag inte ens tänker skriva rakt ut för det gör för ont fortfarande. men det har gått 1 år och 3 dagar, och där jag står idag trodde jag aldrig då att jag skulle nå. men med mycket hjälp av fina vänner och en stöttande familj står jag här idag, starkare än någonsin. och jag mår bra. verkligen bra! jag har lärt mig så mycket av just det som hände och jag har gått igenom de allra värsta och de allra bästa dagarna under det här året. jag är stolt över mig själv även fast jag ibland tvekar på allt. jag tror inte att det är mycket som kan rubba mig nu, fast jag kan ha fel. men jag ger mig inte lätt, det är iallafall en sak som är säker. i´m a fighter, always standing up. tack för allt stöttande, nu kan livet bara bli bättre ♥
 
 
 
 

Kommentarer

  • stina säger:

    du är så sjukt stark älskade felli <3

    2012-12-18 | 21:19:34
  • cattis säger:

    massa hjärtan!

    2012-12-18 | 21:44:14
  • Bea säger:

    <33

    2012-12-18 | 22:14:14
    Bloggadress: http://beae.blogg.se
  • curry säger:

    älskade starka vän <3

    2012-12-18 | 22:32:28
  • jullan säger:

    massa pussar och kramar <3 <3 <3

    2012-12-20 | 14:13:45

Kommentera inlägget här: