Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

goodnight, sleep tight.

Kategori:

hejhallå i kylan. hoppas allt är bra med er alla kära trogna läsare ;* jag är nere hos mamma över helgen i katrineholm, imorgon är det dags för julfirande numero uno. min kusin elin är också här med mig. vi åker tillbaka på söndag kväll för att sedan på måndag fira jul i stockholm. sen ska jag kanske tillbaka till katrineholm den 25e för att för första gången i mitt liv festa med mina damer på juldagen. får se hur det blir med den saken, men det skulle vara kul. idag tog jag, elin, maja, sarah och julia en tripp till norrköping där vi handlade en hel del grejer. det var en helt klart bra dag! kvällen har vi spenderat i soffan här hemma, magnus kom förbi en stund och sa hej. nu är det snart dags för att sova, hoppas ni sover gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: