Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

december 17th

Kategori:

igår kom kim över till mig på eftermiddagen, vi åkte och handlade lite mat för mitt kylskåp ekade tomt. väl hemma igen satte vi igång och lagade lyxig söndagsmiddag, det satt fint! resten av kvällen spenderade vi i soffan framför tvn, 3 filmer hann vi se. ted, sinister och the wow.. sinister var en sjukt läskig skräckfilm, iofs är alla läskiga för mig men den här var psykad! jag ska om en lite stund iväg på ett hembesök hos en ny brukare där jag förmodligen ska bli assistent också. senare är det dags för 2 träningspass och efter kommer min bästa elin hit. idag den 17e är det carolines födelsedag också, önskar att jag kunde firat den med dig men vi ses på fredag! grattisgrattisgrattis finaste du <3

Kommentarer

  • curry säger:

    tacktacktack underbara du! <3

    2012-12-18 | 15:47:53

Kommentera inlägget här: