Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 18 april, 2012

Kategori: +++

härliga lediga onsdag! men bara för att jag sa till min mentor igår att jag hållit mig frisk länge så klart så fick jag för det igår kväll och idag.. min hals gör svinont fast mina halsmandlar inte existerar. tog en tablett mot huvudvärken imorse men den började aldrig värka.. slår vad om att jag har feber, helt perfekt. aja, livet går inte under för det. jag, maja och carro ligger hemma hos carro och tittar på titanic, hur mysigt som helst :) perfekt när man inte är på topp. den är snart slut så måste hänga med nu i slutet, för man har ju aldrig sett den förut ;) hehe. ha en fin kväll!

färgade håret mörkare igår, är toknöjd! älskar att vara brunett, men det lär säkert ändras i sommar, haha!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: