Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 22 september

Kategori: +++

igår:
efter jag varit hos carro drog jag och maja på möte på friskhuset angående barnpassningsjobbet. det gick utmärkt och sen körde jag ett spinning pass på 30 min. körde lite magövningar efter också! när jag kom hem käkade jag middag med mamma, peter och maja. senare på kvällen drog jag, sarah, julia & maja ut på en långpromenad. och jag avslutade promenaden med 10 minuter joggning!

idag hade vi kort dag i skolan och sen något grejs nere i stadsparken. var inte kvar där så länge! hämtade min cykel och sen åkte jag hem. mamma och jag drog ut och övningskörde, jag är verkligen inte en naturbegåvning på att köra bil! övaövaövaöva måste jag som tusan. eller det enda som är problemet är dragläget! sååå svårt. men det kommer nog snart. det var min tredje gång bara så.
ikväll blir det boxning med lina! äntligen fick jag med mig någon som kan köra med mig :) så kul & döjobbigt iofs. men det kommer gå bra! efter boxningspasset ska jag mysa med sarah!
ha en fin kväll ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: