Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 20 september

Kategori: +++

börjar detta inlägg med att skriva grattis till emelie som fyller 18 år idag, GRATTTIS HJÄRTAT! ♥

igår hade vi studiedag vilket var väl behövligt och otroligt skönt. sov till tjugo i 12 och efter 5-10 min stod sarah och maja utanför min dörr och väntade på mig. en powerwalk stod på schemat. vi promenerade i 2 tim. inte illa av oss! trött som tusan var jag när jag kom hem! lagade en god frukost var det första jag gjorde när jag kom hem! resten av eftermiddagen låg jag i soffan med mamsen och slappade. vid halv 5 drog jag och jobbade med stina med att passa barnen! cyklade hem när vi slutade vid 8 och åt middag. kikade på idol och sen sov jag!

nu sitter jag i skolan med danjiela och alma.. men dom försvinner för det mesta de lilla rökarna! majabaja är ju sjuk så jag sitter i klassrummet för mig själv för det mesta. känns ju lite mobbat.
ikväll ska jag hem till emelie och fira henne med bea! ska försöka klämma in någon slags träning också.

hälsning från oss till dig maja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: