Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 18 september

Kategori: +++

att blogga är inte min starkaste sida längre! ska försöka skärpa till mig lite. men jag har väldigt mycket plugg, antingen så är jag otroligt trög som inte fattar uppgifterna vi får nu i trean eller så ljuger alla andra som sig att trean var soft som fan! haha.. jag har det absolut inte soft som fan och jag har gått i skolan i cirka 3 veckor. hehe. jag hoppas på det sista!
det var en vecka sen jag skrev sist och sen dess har det hänt en massa tror jag.. jo men jag kan berätta lite smått om min senaste vecka för er om ni så gärna vill veta. i måndags kom mamma och peter hem igen från rhodos vilket var skönt faktiskt! hade saknat dom. min bror åktre med ner också! så i måndags gick jag, maja, emma,carro, christian och dennis på bio här i katrineholm. vi såg final destination 5, som var så grymt himla bra! ellleeer... ja vi går vidare på tisdagen, efter skolan så hade vi tacomys här hemma jag, mamma, christian, haroun,dennis  och majkiebajkie. det var jätte mysigt! jag och majkiebajkie drog och tränade efter maten, otroligt skönt var det! i onsdags fyllde min babe sarah 18 år! så vi firade henne på kvällen och det var huuur mysigt och kul som helst. jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen där på onsdagen.. inte gick jag i skolan eftersom jag har distansdagar på onsdagar.. men aja! nu börjar jag få skrivkramp så nu drar jag igenom resten av veckan snabbt! torsdagen efter skolan drog jag, maja, stina, caro och sarah till norrköping och kika på bio - jag saknar dig såg vi! den var grymt bra och på riktigt den här gången. i fredags åkte jag & maja med våran friluftklass ut och vandrade 9 km. det var ju sådär måste jag säga. såg en orm och dog nästan bokstavligen. försökte klättra upp på maja när den dök upp där framför mig, synd att hon inte är stor så jag hade lyckas komma upp. på kvällen firade vi att sarah hade blivit 18 med lite utgång osv! mycket trevligt. igår var moas 18 års fest, och det var huuur kul som helst. så tack så hemskt mycket igen bästa mois. ♥
idag har jag jobbat med stina och sen varit på en powerwalk med maja och sarah och nu ska jag plugga och sova.
ha det bäst! och imorgon är vi lediga, tack för mig
/felicia

bäst♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: