Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 6 september

Kategori: +++

resan till stockholm igår var toppen bra! vi var på armemuseumet och sen var vi på tekniska museumet. men det bästa av allt var när vi smet in till polismuseumet en liten stund. vi fick 3 timmars fri tid på stan, så jag och maja gick runt i ungefär 3 affärer tills vi tröttnade.. jag körde runt maja i rullstolen och det var inte det lättaste i alla affärer. det var trångt och jag körde in henne i det mesta, en hel del skratt blev det iallafall.. när jag skulle upp för rulltrappan med den där rullstolen då fick nog alla på affärer sig ett gott skratt.. jag ramlade bakåt för jag fattade inte hur man skulle ha den. men sen var det några turister som visade mig att man skulle hålla den baklänges upp för.. haha. kände mig inte så speciellt smart då alltså! vi avslutade våran resa med en teater på dramaten, den var rolig och bra! mycket bättre än förra teatern vi gick på, och vi fick mycket bättre platser den här gången också! haha. vi var hemma runt 12. jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden och imorse fick vi sovmorgon till 10. har gjort ett engelska prov nu på morgonen och det gick kanon! 2 lektioner kvar och IMORGON ÄR DET FREDAG, HMMMHMMMM.
/felicia

saknar min bästis ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: